Τρίτη 12 Μαρτίου 2013

Χαλβάς με νισεστέ-Χαλβάς Φαρσάλων!


 Για τις μέρες της νηστείας που έρχονται η συνταγή του χαλβά είναι ότι πρέπει.

 Υλικά:
1 ποτήρι λάδι σπορέλαιo
2 ποτήρια νισεστέ
3 ποτήρια ζάχαρη
4 ποτήρια νερό
2 βανίλιες
Καβουρδισμένα αμύγδαλα

 Εκτέλεση:
Σε μία λεκάνη βάζουμε το νερό και διαλύουμε το νισεστέ. Προσθέτουμε τη ζάχαρη , το λάδι και τις βανίλιες. Ανακατεύουμε καλά να διαλυθούν όλα τα υλικά.
Σε μία κατσαρόλα με βαρύ πάτο βάζουμε 8 κουταλιές ζάχαρη και σε δυνατή φωτιά φτιάχνουμε μία σκούρα καραμέλα. Προσθέτουμε τα διαλυμένα υλικά και ανακατεύουμε καλά με ξύλινη κουτάλα μέχρι να απορροφηθούν όλα τα υγρά.

 Αδειάζουμε το χαλβά σε ένα τετράγωνο κατά προτίμηση ταψάκι και με την κουτάλα πιέζουμε το χαλβά να πιάσει όλο το ταψί. Πασπαλίζουμε με ζάχαρη και βάζουμε το ταψί στο φούρνο , στο γκριλ  μέχρι να πιάσει ο χαλβάς κρούστα.
Μόλις τον βγάλουμε από το φούρνο πασπαλίζουμε με καβουρδισμένα αμύγδαλα.


 Αν τον χαλβά τον κάνουμε σε περίοδο μη νηστείας μπορούμε να τον κάνουμε και με φρέσκο βούτυρο.
Επίσης μπορούμε να προσθέσουμε αμύγδαλα μέσα στον χαλβά πριν τον αδιάσουμε στο ταψί.

16 σχόλια:

cook είπε...

Ωωωωω τελειο!Δεν εχω κανει ποτέ....το κρατώ!

Betty's Cuisine είπε...

Ούτε κι εγώ έχω κάνει... καταγράφεται, ευχαριστούμε!!!

dhmhtra είπε...

Κορίτσια γεια σας!
Και γω πρώτη φορά το έκανα και έγινε πολύ ωραίο!

ΦΛΩΡΑ είπε...

Πολύ ενδιαφέρουσα συνταγή...
Θα υλοποιηθεί σύντομα...
Τον προτιμώ με βούτυρο βέβαια...

Eleni είπε...

Καταπληκτικός Δήμητρα!Εμείς εδώ στη Λάρισα τον αγαπάμε πολύ το συγκεκριμένο χαλβά!!!
Φιλιά!

Penelope είπε...

O άντρας μου τον τρώει φανατικά.
Πρέπει να μελετήσω καλά την συνταγή σου Δήμητρα, για να κάνω ενδεχομένως την πρώτη μου προσπάθεια.
Καλό βράδυ εύχομαι.

syros2js είπε...

Μακράν το πιο αγαπημένο γλύκισμα του Γιάννη!!!
(Χμμμμ... Καιρό έχω να του φτιάξω!!!)
Φιλάκια πολλά-πολλά!!!

ΕΛΕΝΑ είπε...

Αααααα, τι βλέπουν τα ματάκια μου!
Ο λατρεμένος μου χαλβάς!
Τον σημειώνω!!!
Φιλιά!

Chrisi είπε...

Δεν έχω δοκιμάσει ποτέ ,τον έχεις κανει όμως τελειο,φαίνεται ,μπράβο καλό βραδυ.

sundayspoon είπε...

Φαίνεται εύκολη συνταγή! Ό,τι πρέπει και για αυτούς που νηστεύουν! Πολύ ωραία ιδέα!

Mary είπε...

Χρόνια έχω να τον φτιάξω, είναι πολύ νόστιμος. Καλοφάγωτος!!!

Καλή Σαρακοστή, φιλιά!

ANAZHTHΣH είπε...

μπήκε στα αγαπημένα,θα τον φτιάξω

να είσαι καλά Δήμητρα

Taelia88 είπε...

Σκεφτόμαστε εδώ και καιρό να φτιάξουμε αλλά δεν το αποφασίζαμε! Ελπίζω με τη συνταγή σου να αξιωθούμε επιτέλους!! χιχι!
Σε περιέλαβα στην Βόλτα στη Γειτονιά #26 :)
Καλή εβδομάδα!!!
Φιλιά!

Μαίρη (Ginger) είπε...

Αααααααααααααααααα ο σαπουνέ που λέμε. Τέλεια, ευχαριστώωωωωωωωωω!

Unknown είπε...

Το εφτιαξα σημερα,ακομα ψηνεται..Ελπιζω να βγει καλο

Unknown είπε...

Το εφτιαξα σημερα,ακομα ψηνεται..Ελπιζω να βγει καλο